Før Blackburn-Stoke

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: Før Blackburn-Stoke

Innlegg Morten T. » 02 Jan 2012, 11:25

Svein Nilsen skrev:At Blackburn har alle tilgjengelig er vel i beste fall en overdrivelse. Så vidt jeg vet har de jo nesten et helt lag ute med skader..........

???
Okei, I flg. flere nettsider jeg har vært innom så rapporteres det ikke om skader hos Blackburn. Snarere at flere er på vei tilbake og muligens klare til denne:
Gael Givet could return to the Blackburn defense after recently undergoing heart surgery, while Junior Hoilett, David Dunn and Martin Olsson are all injury doubts.

Men mulig de har noen langtidsskader( alà tusenkunstneren Sidibe i Stoke) som ikke nevnes.......

Ser forøvrig nå at hos Stoke skal Wilkinson, Walters og Etherington er tvilsomme til denne.
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 02 Jan 2012, 14:37

Supert Josef!
Kjempeflott at du legger ned en innsats som andre kan dra nytte av. :)
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Innlegg Torstein Norevik » 02 Jan 2012, 16:01

Absolutt en kamp der vi bør kunne ha mulighet for å stikke av med alle tre poengene. Blackburn har så langt denne sesongen fremstått som ett av de aller svakeste lagene i PL, og jeg tror ikke at lagets sjokkseier på Old Trafford betyr at Blackburn plutselig har blitt så veldig mye bedre over natten. Men mye avhenger av hvordan TP legger opp taktikken. Legger han opp til den sedvanlige baktunge og defensive tilnærmingen kan vi fort tape. Tør han derimot på satse, med høyt press, der Blackburn aldri får ro, da tror jeg vi vinner, for vi er per i dag i utgangspunktet et bedre lag enn Blackburn.

Kan vi håpe på denne start-elleveren i dag ? :)

Sørensen
Shotton-Huth-Shawcross-Wilson
Pennant-Palacios-Whelan-Etherington
Crouch-Jerome
Torstein Norevik
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest