GRUPPESPILL EUROPE LEAGUE

Her diskuterer vi alt som har med vårt kjære Stoke City FC å gjøre

Re: GRUPPESPILL EUROPE LEAGUE

Innlegg Svein Nilsen » 26 Aug 2011, 19:00

Nei, det blir nok ikke 2 h kamper på 4 dager Geir. Snodig men ALLE våre 8 EL kamper som spilles i ligasesongen påvirker bortekamper. Vi spiller altså 8 b kamper på søndager i høst!
Forøvrig synes jeg vi kom i en møkkagruppa! TP kommer til å bruke unnskyldningen lang reise og tett kampprogram for alt det er vært - her blir det mye syting!
Svein Nilsen
Ivrig Stokie

Innlegg -Tottal- » 26 Aug 2011, 19:38

Men den unnskyldningen er jo en sannhet...... ;)
Med en slik tynn stall vi har i øyeblikket, så vil jeg bli meget imponert hvis vi klarer videre suksess i
Europa + godkjente resultater i PL. En ekstrem utfordring for laget vårt dette her...Europa spill som dette har vi jo aldri vært med på tidligere. Nå har jo Ligacup begynt å komme i gang også, så det kan bli en hektisk periode fremover. Etter min mening bør vi først og fremst satse på å bli et Top 8 lag i PL.
Eventuell suksess utenom dette, blir egentlig bare en feit bonus.
Brukerens avatar
-Tottal-
Ivrig Stokie

Innlegg Stoke - HamKam » 26 Aug 2011, 20:21

Pulis uttalte i går at de jobbet mot å få ytterligere 5-6 nye spillere inn i stallen før overgangsvinduet stenger. Hvis klubben lykkes med det, så tror jeg vi kommer til å spille med tilnærmet 2 lag i år. De presumptivt beste kommer nok til å spille i PL og ha hovedfokus på det, men jeg regner med at de fleste at disse spillerne nok også kommer til å utgjøre stammen i laget vårt når vi spiller på hjemmebane i europaligaens gruppespill. I de hjemlige cup'ene og på bortebane i europaligaen, så tror jeg vi kommer til å spille med et helt annet lag, tilnærmet B-lag, men at dette laget kan bli toppet med spillere som er utvilt og/eller som ikke tar så mye skade av å ha lange flyreiser i beina.

Hvis vi går videre fra gruppespillet og samtidig ligger på "trygg" plass i PL, så kan det nok tenkes at vi senere i europacup'n prioriterer annerledes.
Stoke - HamKam
Ivrig Stokie

Innlegg Morten T. » 26 Aug 2011, 23:02

Svein Nilsen skrev:TP kommer til å bruke unnskyldningen lang reise og tett kampprogram for alt det er vært - her blir det mye syting!

Det var jo ekstremt mye syting fra Pulis sin side da Stoke lå i Championship og måtte fare "langt" av sted til Plymouth, London, Leicester og andre odde steder. En god del klaging på vær, føreforhold, dommere og Fandens Oldemor var det også. Synes allikevel at han har lagt av seg en god del unoter fra den gang, selv om det fortsatt kommer noen drypp i ny og ne. Blir spennende å se om han vender tilbake til harmen fra den gang klubben lå på nivået under, eller om han rett og slett har erkjent at det ikke hjelper en millimeter å bli vonbroten over ukontrolerbare hendelser?

Blir nesten like spennende som selve gruppespillet, dette. :P
For å være populær må man være en middelmådighet - Oscar Wilde
Brukerens avatar
Morten T.
Ivrig Stokie

Forrige

Gå til Om Stoke

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest